14 sep. 2008

Söndag!

Idag är det söndag och jag tvättar kläder. Jag tycker det e oförsonligt trist att tvätta kläder eftersom det hela egentligen bara går ut på att vänta och jag är inte så bra när det gäller just det. Men man måste ju ha rena kläder och framförallt träningskläder inför den fullspäckade träningsveckan som förhoppningsvis ligger framför mig!

Planen
Planen för veckan som kommer är föjande
Måndag: Styrka på lunchen, spinning efter jobbet
Tisdag: Styrka på förmiddagen
Onsdag: Spinning på jobbet
Torsdag: Styrka på lunchen
Fredag Styrka på lunchen, Spinning efter jobbet

Jag ska dock lägga in en liten passus, på tisdag ska jag till tandläkaren och göra det första steget inför mina nya framtänder. Det kan alltså hända att jag får plannera om lite under veckan. På tisdag vet jag att jag ska vara hos tandläkaren i 1½ timme, men det är också allt jag vet. Således har jag ingen aning om vad som ska göras, hur ont jag kommer ha efteråt och hur illa tilltygad jag kommer att vara efter besöket. Tandläkaren pratade nått om att mina rötter såg hela ut och där någonstanns valde jag att sluta lyssna. Jag går dock in i detta med en övertygelse om att det kommer vara satans obehagligt, det kommer göra satans ont och jag kommer att vara halvdöd efteråt. Jag har bunkrat upp med soppor och sugrör samt bunkrat Alvedon på Apotekt.

Nu kan man undra varför jag målar fan på väggen så här, men det är enklet. Om jag går in med detta i huvudet kan ju det bara bli bättre och jag kan ju bara bli possetivt överaskad, samtidigt som om det slår in, är jag mentalt förberedd för det.

Nu ska jag titta på fridrott, dricka kaffe och vänta på att tvätten torkar i sitt torkrum. Vill bara påminna om min lilla fråga nedan, glöm inte att hjälpa mig är ni snälla!

Inga kommentarer: