13 sep. 2008

Hjälp! Jag behöver en PT

Jag har fler än en gång skrivit i den här bloggen att jag skulle vilja ha möjlighet att skafffa mig en PT. Nu verkar det som att min önskan kanske, kanske kan bli verklighet så nu behöver jag lite hjälp!

Är det någon där ute som har en bra PT på SATS i bakfickan, som du vill/kan rekommendera? Jag behöver någon som jag kan "bli förbannad på", om ni förstår vad jag menar. Alttså inte någon som säger att du gör så gott du kan, utan utmanar mig till oanade höjder och kanske, kanske kan hjälpa mig fram till mina efterlängtade Madonna-armar *s*

Så snälla snälla, hjälp en Nilla! Du kan endera maila mig eller skriva en kommentar nedan! Tack på förhand!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Cecilia på Tule, Niklas på Medborgarplatsen eller Elisabeth på Medborgarplatsen. Alla är KANON!!!

Anonym sa...

Meddelandet postat av Susanne.
Long time no see... Har tillbringat sommaren på Ingarö men är nu åter i stan. Ska själv köpa köra ett komigång (3 pass) för nödvändig inspiration och hjälp med ett 3-split schema.

Kram / Susanne

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Anonym: tack, tack tack för tipsen! Niklas och Elisabeth skall genast kollas upp *s* (tule ligger lite avigt till för mig)!

Nämen hallå Susanne! Välkommen tillbaka till stan! Det va inte igår! Jag funderade faktiskt oxå på komigång (dom har "rea" på det just nu), men å kände jag att va fan, jag har ju tjatat om PT så länge och varför inte satsa lite mer och verkligen få lite resultat. Men jag fnular fortfarande *s* Hoppas vi ses snart! Kramar!

Anonym sa...

Det var jag som tipsade om Cecilia, Elisabeth & Niklas ;) Vart lite tokigt när jag publicerade kommentaren. Själv hoppas jag på att Elisabeth har tid för mig. Annars är Niklas också super. Min käre make anlitar Niklas och jag brukar träna tillsammans med dem ibland. Han är tuff!!

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Hahahah OK, då vet jag!
Ja jag ska svänga förbi söder och se vad dom säger... annars öppnar ju södra station på lördag, e det körigt att få tider kanske man ska gå dit och kolla, det kan ju i alla fall itne vara fullbokat där!

Anonym sa...

Johan på Zenit