30 aug. 2007

Två, tre, ett, borta!

Huu, blä, urk å så lite hejdå!

Provtagning
I morse var det dax för den andra delen i provtagningen, efter 12 timmars fastande! Dom skulle ta typ 6 rör med blod å lite annat smått och gott! Förr har jag varit förbannat "rädd" för just blodprov å grejer, men det lider jag inte av längre. Dock är det så att undertecknad har rätt lågt blodtryck så om man tar för mycket blod av mig på en gång, så svimmar jag. Detta hände självklart idag! Så nu sitter jag en aning darrig på händerna, på jobbet och häller i mig vatten som en törstig kamel!

Matmissär
Igår kväll blev det rena rama matmissären hemma hos mig. Detta berodde till största delen på att jag hade fått ett tips från en av mina kollegor om att jag skulle äta vitt bröd och dricka minst lika mycket vatten som jag gör just nu, eftersom tricket enligt henne var att binda så mycket vätska i kroppen som möjligt för att undvika just svimmningsattaker. Som ni förstår så misslyckades just det, men kvällsmaten vart som sagt inte helt optimal!

Kvällspasset
Eftersom jag inte skall träna idag heller (abstinens, ja lite faktiskt) så skall jag istället träffa 2/3 delar av Musketörligan! Prata skit, dricka färgglad dring (men för mig helt alkoholfri, e nog inge bra idé att fylla artärerna med alkohol idag) och prata ännu mer skit är planen!

Inga kommentarer: