13 aug. 2007

Dag 1!

Halvtid på dag 1 och det har börjat bra!

Morgonprommendad
I morse var jag ute på höstens första morgonprommenad även fast jag trodde att klockan skämtade med mig när den ringde vid 5 tiden i morse. Det tog en kvart eller så att förstå att det inte var något skämt och att det var meningen att jag skulle gå upp! Väl uppe flöt det på bra eftersom kaffebryggaren redan var prepparerad och prommenadkläderna framlagda på sidan om sängen! 30 raska minuter blev det, kanske lite i kortaste laget jag vet, men hellre det än inga alls så jag är nöjd! Sen hem för duch och välförkänt frukost bestående av mera kaffe och Kellogs Special K och lite laktosfri mjölk. Igentligen skall jag äta gröt på morgonen, men nej, gröt e inte gott, inte överhuvud taget! *tvi* Så jag låter faktiskt bli den, gröten alltså!

Lunchträning
När klockan slog elva så begav jag mig ner på gymet här på jobbet. Baksida ben och bröst blev det idag! Lyckligtvis verkar det som om att mina ben inte har tappat nästan något i styrka men tyvärr kan man inte säga det samma om bröst musklerna. Nu har jag alltid och hela tiden haft problem med att hitta mina bröstmuskler (ja jag har tjatat om det tidigare i bloggen) eftersom jag envisas med att koppla in axlarna, men skam den som ger sig!

Inga kommentarer: