15 aug. 2007

Så här kan det se ut delar av en helt vanlig dag!

Kom på när jag skulle stoppa in matlådorna i kylen att jag kanske skulle visa Er ur delar av en helt vanlig dag kan se ut! Det ni ser är mål 2, 3 och 4 där mål 2 består av en halv avokado och två ägg, mål 3 det vill säga lunchen, av kyckling, grönsaker och i det här fallet fullkorns coscos och tillslut mål 4 vilket är fullkornspasta och rökt 3% skinka samt lite balsam vinäger. Till detta får ni lägga frukost som ofta blir havregrynsgröt och proteinpullver samt middag och kvällsmål! Så den som säger att man äter lite när man bantar, den ljuger!




5 kommentarer:

En Linda sa...

jo men förstå du...den 6:e september då är det tre månader sen jag var med en man om man säger så..å det resulterar i att man helt sonika blir oskuld ;)

Anonym sa...

Praktiskt att få in flera måltider på en bild! :)

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Lillis: svarat i din blogg *S*

Anonym: visst är det det, det ser ju mer ut då eller hur?!? ;)

Anonym sa...

Skönt att nån fattat det där med att äta MERA för att gå ner i vikt. Du är ett levande exempel på att det funkar.

Jag minns förresten på Gotland när Lillisen viktväktade och ständigt var proppmätt.... :)Trots att det var ananas kvar och broccoli och massa annat.

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Ciz
Hahahah ja minns du högen av potatis då.... hahahah det gör jag! Men visst är det så, äta mera men rätt å det funkar... typiskt att det tog sån tid att fatta det då! *s*