21 feb. 2011

Nike Training Club, äntligen i min telefon!

Det råder en ordnad röra på jobbet idag! Vi har flyttat våning och innan alla nätverk, datorer och personal är på sina nya platser blir det lätt väldigt rörigt! Men nu verkar det ha börjat rätta till sig!

Idag har jag äntligen plockat ner den nya “appen” från Nike Training Club, vilken jag ser fram emot att prova ikväll innan den inplanerade spinningen! Efter lite klickande och letande, tror jag att det blir Get Focused – Arm definder!

nike training club Förövrigt vill jag väldigt gärna ha dessa skor!
Väldigt väldigt gärna faktiskt!

På tal om spinning var jag var lite osäker hur benen skulle kännas idag med tanke på gårdagens “löpning”. Men när jag vaknade i morse blev jag positivt förvånad och just nu känns dom helt OK! Det kanske är så att jag börjar få lite “löparmuskler” i benen trots allt (eller så har jag bara osedvanlig tur)!

Så ikväll finns inga ursäkter, ikväll ska jag trampa som om det inte fanns någon morgondag! Imorgon ska jag springa igen och då används en annan del av benen (inbillar jag mig *S*)!

Inga kommentarer: