1 feb. 2011

Massage!

Hur skönt är inte massage för trötta muskler? Väldigt skönt kunde jag konstatera efter 30 minuter liggandes på mage och rygg samtidigt som massören gjorde sitt bästa för att knåda musklerna i ryggen och fram/baksida lår!

Baksida lår har dock återhämtat sig förvånansvärt fort men däremot är framsidan fortfarande spänd. Och medan han “misshandlade mig som bäst” gav han mig en kommentar om att han i alla fall inte kunde anklaga mig för att ha otränade ben. Så något har nog alla timmar i cykelsalen och de otaliga benböjarna gett!

Tyvärr missade jag yogan jag hade inplanerad ikväll. Jag hade sett fram emot 90 minuter Yin-yoga. Men massören var lite sen och jag fastnade lite för länge på jobbet, får jag ta den yogan på torsdag istället och glädjas åt massagen!

Nu ska jag försöka få över lite bilder från helgen i min dator och sedan sammanfatta den fantastiska Nike konventet genom mina ögon!

1 kommentar:

Suzan sa...

jag fick fotmassage igår... så nice! =)