19 feb. 2011

Löpning och yoga!

Igår tog jag nog tidsrekord på gym:et, nästan så där så att jag undrade vad jag höll på med, Men, jag var tvungen att handla mat och passade på att köra torsdagens löppass innan den stora invasionen vid löpbanden inträffade. (Jag var hemma från jobbet då det råder flyttkaos och vi var beordrade att inte vistas där.)

På löpträningsschemat stod 2km eller 24 minuter plus 5 minuter stretch. Jag utförde 2,5 km lufsande och 5 minuter stretch på 30 minuter och kände mig nöjd och svettig i pannan.

Det va dock ganska slitsamt att springa igår. Min löpform går verkligen upp och ner som en bergochdalbana. Men det är väll så det skall vara!

Nu sitter jag nyäten i soffan och förbereder mig för dagens yoga på Yogayama. Jag planerar att försöka mig på Hatayoga och njuta i Yin.

Ha en fantastisk lördag allihop!

Inga kommentarer: