3 feb. 2011

Mitt Nike!

Nike helgen är över och kroppen är inne i någon slags “post tränings status”. Den säger ifrån och återhämtar sig om vart annat och det enda man kan göra är att lyssna på den och behandla den med kärlek!

IMG_0504

Tittar jag tillbaka på helgen får jag ett fånigt leende på läpparna. Jag minns alla möten, tung träning, många oförglömliga skratt och funktionellt.

Trenden inom träningen går verkligen tillbaka till det funktionella och att arbeta med kroppen snarare än att ta hjälp av redskap. Resultatet  väldigt mycket benböj! Det känns i både ben och rumpa dagarna efteråt!

Helgens roligaste träningspass var helg klart Pure Traning, som va precis det. Ren och skär träning, tuff och intensiv, rolig med en massa jävlar anamma!

Helgens mest skumma träning var enligt mig Deap and Organic Yoga, där jag tillslut fick inse mina begränsningar och lämnade salen innan klassen var slut!

IMG_0514

Båda dagarna avslutade jag med spinning för fantastiska Jessica. Jag vet inte hur hon gör det, men att hon får mig att bli helt lugn, att lyssna på kroppen och krama ut de sista ur benen DET lyckas hon med! Jag avslutade båda dagarna med ett lyckligt leende och kärlek till hjärtat!

1 kommentar:

Jessica sa...

Fina Nilla, tack för dina ord. <3