26 feb. 2011

Ljuvliga lördag

Lördag! Skönt och väldigt lugnt! På spisen står en knasig köttgryta och puttrar, en gryta med oanade ingredienser som skall bli fantastiskt kul att smaka! Jag återkommer till resultate (och innehållet) senare!

Idag är också veckans andra vilodag och jag känner hur kroppen njuter av det. Jag skall dock motvilligt erkänna att jag va sugen på att ta helgens långpass redan idag, men eftersom jag blir så fruktansvärt trött efter löpningen, får det vänta tills i morgon. För det e ju inte så kul att somna ifrån syster och systerson när dom kommer hit lite senare i eftermiddag!

Men som sagt var, det är någonstanns bra för kroppen att vila och låta även den “ta helg”. I morgon däremot skall jag beta av ca 50 minuter av snabb gång och jogg!

Nu ska jag borsta håret och byta mysbyxor mot jeans, för lite ordning måste det ändå va tycker jag!

Inga kommentarer: