22 mars 2010

Lunchträning med kändisspotting!

Då var veckans första och måndagens enda träningspass avklarat, 45 minuter lunchspinning på SATS Odenplan! Ruskigt svettigt, ruskigt roligt och väldigt tungt!

Jag tror faktiskt att jag har hittat ett blått lunchträningspass på måndagar som jag verkligen gillar! Instruktören är mer en cyklist än en spinningtjej vilket gör att backarna är längre, raksträckorna snabbare och intervallerna jävligare än brukligt. Det är helt enkelt riktigt riktigt bra!

Det enda som saknas är den där riktiga gnistan i salen, som jag förövrigt skulle behövt idag. Men man kan inte få allt trots att jag gärna tar det, allt alltså!

Kändisspottingen då. Jo, Anna-Lena Larsson (ingen som vet vem hon e eller?) stod i omklädningsrummet, Peter Jihde trixade med sitt, vad det såg ut som, plastgips om benet i lobbyn och Blossom Tainton Lindquist mötte jag på gatan på vägen tillbaka till jobbet med en matkasse i handen! De ni!

1 kommentar:

Karin - Fitness och Hälsa sa...

Heter hon inte Anna-Lotta Larsson? Eller syftar du på någon annan kändis, som jag inte känner till?