9 mars 2010

Alice i det underliga landet!

När Tim Burton står för regin kan man nästan utan förbehåll redan innan man träder in i biosalongen, förutsätta att det blir lite underligt och knasigt. Alice i Underlandet var inget undantag! Knasigt och annorlunda är väll så jag kan sammanfatta gårdagens biobesök!

Vi var 6 stycken tjejer som samlades i vestibulen till Rigoletto. Sara, Åsa, Karin, Helena, Äta Träna Kämpa och undertecknad. Efter utdelning av biljetter och 3D-glasögon satte vi oss till rätta i biosalongen och inväntade att filmen skulle börja. Här vill jag dock påpeka att jag INTE hade något biogods och då tycker jag att biogodis är ett måste när jag väl går på bio!

Filmen var som sagt underlig och tillslut satt man bara och väntade på vad för tok som skulle komma farande över bioduken! Johnny Depp var som klippt och skuren för rollen som The Mad Hatter likväl som Helena Bonham Carter gjorde ett bra jobb att gestalta The Red Queen!

Efter bion gick några av oss till Vapiano för efterlängtad middag och en stunds snicksnack om allt mellan träning, livet och de närmaste planerna!

Sammanfattningsvis kan väll sägas att måndagens vilodag blev en väldigt trevlig dag! Tack alla flickor för en oerhört trevlig måndag!

2 kommentarer:

Åsa sa...

Jätte kul att ses utanför träningssalen. :)
Ha en bra dag!
Kramar

Ruth sa...

om jag bara vore bättre på att kolla mailen hade jag oxå varit med. Rackans. Men nästa gång, så!
kram