1 mars 2010

Lunchspinning!

Den friska veckan har startat och jag har letat mig till gym:et efter 2 hela veckors frånvaro och då jag lyckades styra om ett möte direkt efter lunch, fick jag tid till lunchträning!

Mitt närmaste SATS gym ligger endera vid Fridhemsplan eller vid Odenplan, idag valde jag Odenplan och äntrade spinningsalen i god tid innan träning! Jag hann till och med köra lite ben innan passet vilket inte heller det var igår!

Mela jane från ActivoBilden är från Activio spinningen och fotad av Mela! 

Spinningen i sig går defensivt inte till någon historiebok utan kan mer benämnas som väldigt försiktig koll på hur kroppen svarade på träning. Det va lite synd eftersom upplägget var förvånansvärt bra och jag hade velat trycka till och få ut det mesta av det. Nu blev det inte så! Men jag fick i alla fall ett ganska OK svar från kroppen att den år på väg tillbaka och ge mig bara några dagar så är jag åter i gott slag!

Nu väntar en eftermiddag på jobbet och sedan ska jag försöka slira mig hem i det otroligt otrevliga Stockholmsvädret! Vi har regnblandad snö, blåst och blött och att gå ut känns inte lockande överhuvudtaget!

Nej, ge mig vår och pollenallergi, för nu börjar jag bli ruskigt trött på det här!

1 kommentar:

Anonym sa...

Defensivt?