18 nov. 2009

Mellanmål med antioxidanter!

Dagens mellanmål blev frysta men tinade blåbär och jordgubbar med Alpros sojayoghurt smaksatt med vanilj. Egentligen har denna yoghurt lite för högt kolhydrat %, men å andra sidan har tex Valios vaniljyoghurt är ännu värre (läs sötare) så var detta i alla fall det minst dåliga valet!

DSC00942
I övrigt kan jag rapportera att jag ser ljuset i förkylningstunneln. Idag har jag till och med varit och gästspelat en sväng på jobbet, eller egentligen på ett möte på Landstingshuset! Så i morgon blir det jobb igen (om inget händer under natten). Men när det gäller träning ska jag nog vila i någon dag till som det känns just nu. Men vi får se hur det blir med det!

1 kommentar:

Johanna på Reztart sa...

Jag kör Smoothie på halon blåbär, sojamjölk utan tillsatser och Reztartpulver. Supergott, supernyttigt.