14 nov. 2009

Lördag, bloggfika och Magnesium

Det blir vila idag igen, tror jag! Jag har fortfarande kramkänningar i mina vader och vågade inte åka upp och handla Magnesium igår! Vågade inte tänker ni, men så illa va det faktiskt, jag vågade inte gå allt för långt bort från dasset!

Idag är det i alla fall en helt ny dag, dessutom lördag! Planen för dagen, förutom träningen som jag sitter och funderar på fortfarande, så är det bloggträff i eftermiddag. Jag ska fika och prata skit med 17 andra bloggerskor, några jag känner, några jag träffat och några jag inte vet vilka det är! Det är på söta Terese initiativ och det ska bli så roligt! Jag får tex äntligen säga hej till coola MarathonMia som jag bara skrikit på vid sidan av just Marathon, kramas med “nästan svägerskan” och fnissa tillsammans med Terese!

Nu ska jag dock ta hand om gårdagens rena tvätt, prata snällt med magen och leta upp mina stödstrumpor!

Inga kommentarer: