13 nov. 2009

Magras och bovar

Jag har haft skrivarstuga här hemma idag och trots att jag inte fått så många rader på papper har jag ändå varit oerhört produktiv och tänkt väldigt mycket!

Jag hade dock planer på att bryta av min verkstad med träning både under “lunchen” men även nu i eftermiddag, men tyvärr har den planen gått i stöpet! Jag fick nämligen “magras” i morse och vågar faktiskt inte gå så långt från min egen toalett! Jag trodde dock att det skulle ha stabiliserat sig tills nu, men efter att ha varit nere i tvättstugan inser jag att det är den längsta utflykt jag vågar ta!

Anledningen till detta magras har jag ingen aning om, men jag kan spekulera! Gårdagens Risifrutti (låglaktos varianten) ligger ganska högt på min lista på bovar! Men samtidigt är det konstigt att den, som jag åt i går morse som akutfrukost på väg till jobbet, ställer till det ett dygn senare och håller i sig hela dagen. Men något annat kan jag inte tänka mig!

Så istället för att fredagsträna och fira in helgen tänker jag gosa ner mig i soffhörnet med en vetekudde och sova tidigt!

Inga kommentarer: