3 nov. 2009

Ibland blir det inte som man tänkt sig!

Ibland går det inte som man planerat! Som igår tex när jag hade planerat att köra Kettelbell på Balance men istället satt fast på jobbet till 17:45, utan mellanmål och således vrålhungrig! Det enda rätta blev då att åka raka vägen hem och äta!

Visst hade jag kunnat köra något annat pass senare på kvällen, men utan mat i magen (dvs energi) gör det liksom ingen nytta! Jag har provat den varianten förut med allt annat än lyckat resultat!

Men idag, då blir det träning av!

3 kommentarer:

Miss Agda sa...

Nej, det blev inte som planerat för mig heller.... En lugnare promenad på 5km med A senare på kvällen fick bli dagens motionsdos. Bättre än ingenting, men nog rätt så långt från ett Kettlebells-pass...

Mikkan sa...

Sådär blir det ibland, jag försöker ta sånt med en klackspark, men har nästan jämt keso och nötter på jobbet för att lösa nödhungern. :)

Åsa sa...

Det är ofta det inte blir som planerat. För min del blev det andra vägen i går. Jag skulle ha ett kvällsmöte som blev avbokat. Så jag kunde träna i stället. Hoppas att du får ett härligt pass i dag i stället. Pernilla mina planer kommer antagligen att ändras även i morgon. Det betyder att jag troligtvis inte dyker upp på vår utlovade cykeldate. Tyvärr! Vi måste ta det en annan eftermiddag. Typiskt när jag hade fått värsta grymma cykel sällskapet.
Ha en fin dag!
KRAM