29 juni 2007

Fredags gäsp

Äntligen fredag, äntligen helg, äntligen ledig i två dagar!

Stureplan
Ikväll har jag varit på Stureplan och kört ett spinning pass igen. Det börjar bli rätt tjatigt med mina spinning klasser, tycker ni inte? Men just nu är det de som lockar mest, eller igentligen det som känns minst jävligt *s* En timme i ett halvmörkt rum, med hög musik och med för mig mest slutna ögon. Jag har nämligen en förmåga att se ut som jag stirrar till vänster när det är jobbigt som tusan, och har ja då ingen som jag känner på den sidan, kan det vara rätt pinsamt *s*

Klassen idag va en av de "lättare" jag varit på. Jo, jag vet det beror ju helt på hur mycket man lägger på, men så där rent generellt så va det lite lättare. Det kan bero på att det va rätt mycket "vila! och inte så långa hårda passager. Men det passade mig aldeles utmärkt eftersom mina ben känns lite möra efter 3 (totalt 4) pass i benen!

Pasta
På vägen hem svängde jag förbi affären och när jag kom hem bjöd jag mig själv på färsk pasta med baccon. Ja, man måste ju fylla på med pasta, eller va det innan kanske *skrattar*

Ikväll blir det hemma och softa! Det va igentligen tänkt att jag skulle svänga ut på stan en sväng. Men när det visade sig att det skulle bli senare än direkt efter jobbet så hoppade jag av, för jag är för lat för att ta mig in dit igen. Nej, jag kaffekoppen och TV:n skall ha en lugn hemma kväll och sen blir det tidig natti natti!

Inga kommentarer: