12 juni 2007

Krag-tag!

Det har varit lite dåligt med uppdatering här på ett tag, jag har varit lat!

Vila
Det finns dom som säger att den viktigaste träningen är just vila och dessa personer har jag de senaste dagarna tagit på fullt allvar, för jag har vilat! Men det kändes inte helt motiverat att krypa in i en träningslokal när solen strålade från en klarblå himmel i helgen och igår va jag helt enkelt bara lat!

Att ta sig i kragen
Ibland är det bara så där tokigt svårt att motivera sig att gå till träningen, trots att man vet att när man väl e där, tycker att det är kul. Idag va det en sån dag. Vad som helst hade fått mig att hoppa över spinninen, men jag va hård mot mig själv och släpade mig dit. Det kan iof ha att göra med fikan tilsammans med Ciz innan där jag belönade mig (i förväg) med en liten brownis och på så sätt va tvungen att gå dit! Väl där va det som vanligt väldigt skoj!

Jag körde en vanlig gul spinning idag på Stureplan. Det va stor skillnad mot en ordinarie gul och den gröna spinningen jag pratade om här innan. Dock e det lite krångligt att hitta rätt pass i och med att S.A.T.S har ändrat till sommarschema, då tar det någon/några veckor innan man hittar rätt igen både när det gäller tid och plats.

Jag gillar i och för sig Stureplan, men det är ju alltid skönt att köra på hemmaplan dvs i Telefonplan, när man kör på kvällarna. Då e det nära hem både till duschen och middagen!

Ny lägenhet
Å på tal om hemma. Idag va jag väldigt nära att bli med ny lägenhet. Men turen va inte riktigt med mig, så jag hoppas på nästa gång istället. Jag vill ha balkong (och badkar) NU!

Inga kommentarer: