2 juli 2007

Konsten att säla i soffan!

Sova, äta, städa, tvätta, äta, skita, sova

Helgens bravader
Ja man kan väll säga att jag inte har gjort många vättiga handtag i helgen som har varit! Men efter ett moget övervägande på lördag förmiddag bestämde jag mig för att de 4 spinningpassen under veckan fickr räcka och jag ägnade mig istället åt det jag är så bra på, dvs att göra ingenting! Tvätta och städa fick bli min melodi, samt vila mina arma ben från cyklande!

Bokning av veckans pass
Nu har jag dock bokat pass mån till ons på nätet. Torsdag och fredag väntar jag med eftersom jag har en idé om att prova något nytt under veckan. Har bara inte kommit på vad än!
Ikväll tänkte jag även svänga förbi Cyckelringen och se om dom har någon bra och relativt billig cykel till mig där! Syster yster köpte en riktig cruiser där igår!

Inga kommentarer: