20 juni 2007

Jämt tempo, men väldigt jobbigt

Idag har jag varit på ett av de skönaste spinningpassen jag någonsin har varit med om. Inte för att det va lätt, utan för att man låg på en jämn ansträningsnivå strax under "mycket ansträngande" under hela passet vilket gjorde att svetten lackade men benen kändes som dom orkade med under alla de 55 minuterna!

Jag va återigen på SATS Hötorget (det börjar bli en vana att gå dit) och tjejen som satt längst fram hette Pia! Jag har för mig att jag har tränat för henne en gång tidigare, men jag kommer inte ihåg varken var eller när. Vad jag däremot kom ihåg så här efteråt var att jag va lika nöjd då som nu!

Så nu har jag alltså ytterligare ett alternativ på onsdagar, när jag har så evinnerligt svårt att ta mig upp på morrnanra själv! Men skam den som ger sig, nån gång går det ;)

Inga kommentarer: