5 juni 2007

35 och lite annat

En sammanfattning av det som varit!

35 namnsdagar har det blivit
Ja det har det faktiskt, hur konstigt det än känns så har jag gått och blivit 35. Jag skall erkänna att det kändes rätt jobbigt under onsdagen (dagen innan alltså) men efter att fått kommentarer som "VA! 35? Jag trodde du va max 31" så kändes det helt OK i alla fall!

Det firades i alla fall i hemmets lugna vrå med både tårta och kaffe!

Musketörkväll
I lördags va det då dax för att träffa AK, hennes Magnus samt de andra två Musketörerna! Roligt som sjutton va det men tyvärr blev Magnus krasslig som få på kvällen! Detta hindrade dock inte mig, A och H att fortsätta ut i natten och detta gjorde vi med besked! Behöver jag säga att vi har kollektiv "aldrig mer" just nu? *skrattar*

Å så träningen då!
Ja det här e ju faktiskt en träningsblogg så jag skall väll nämna något om just träningen också, även fast det har varit skralt med den varan i ett antal dagar. Förra veckan blev det bara en enda ynka gång i spinningsalen! Men den här veckan började i alla fall bra med sedvanlig morgonspinning måndag morgon!

Inga kommentarer: