13 juni 2007

Morgonstund har guld i mun!

Stolt som en tupp, är jag idag!

Morgonträning på Hötorget!

Idag är jag så glad så glad, jag orkade upp i ottan UTAN att jag visste att någon väntade på mig. Jag orkade upp till Apollos pass helt själv! Då är det inte mer än rätt att jag får vara stolt! För hur det än är så e det väldigt skönt att strunta i klockan på morgonen och vända sig om, men precis lika skönt är det att kliva ur träningslokalen vid halv åtta och veta att man har startat morgonen på ett bra sätt! Och i det senare alternativet har man även väldigt gott samvete!
Som vanligt va det otroligt jobbigt idag! Den mannen måste vara galen, eller så har han så mycket överskottsenergi att hälften vore nog! Hur orkar han? Den frågan ställer man sig mer än en gång!








3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror han "fuskcyklar" finns inte en chans att han har så mkt motstånd som han säger...har han det så e han omänsklig!!!

/Ciz

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Ja det tror jag med, men idag såg han faktiskt ut som han tog i som sjutton (ja de få gånger jag orkade lyfta blicken från marken och såg nått genom svettdropparna alltså) så frågan är *s*
Nja, jag går nog på linejen Alien eller så ;)

Puma sa...

Halla, duktigt att komma upp sjalv sadar! Det far du fortsatta med nu nar jag ar borta en svang - for jag haller stenkoll pa din blogg!!! :-)