30 nov. 2008

Välkommen till sjukstugan!

Dagens outfit: duntofflor, mjukisbyxor (vita och rosa), långärmad undertröja, rosa munkjacka.
Dagens aceccoarer (hur fan stavas det?): stor kopp te, näsdukar och hostmedicin samt stor varm filt.
Dagens elände: Hosta!


Fy sjutton, nu e det faktiskt riktigt illa. Så fort jag bara tänker på att lägga huvudet på kudden, vilket jag gör typ hela tiden eftersom jag med största sannorlikhet har feber och känner mig allt annat än pigg, börjar jag hosta. Jag har ont i bröstet och huvudet, näsan rinner mer och mer samt att jag så smått börjar tappa smaksinnet.

Jag är helt enkelt dunder förkyld! Jag hatar att vara förkyld, jag blir väldigt manlig när jag är förkyld. Det e oändligt synd om mig och hela världen är emot mig. Fy bubblan för förkylningar helt enkelt!

1 kommentar:

Mia sa...

Det ÄR jättesynd om dig!