3 nov. 2008

3/11 Styrketräning

Ny vecka, nya utmaningar!
Då har vi åter måndag (fy sjutton vad tiden går fort) och alltså en helt ny träningsvecka som ligger och väntar på att få fyllas med diverse aktiviteter! Jag började träningsveckan med styrketräning!

Bröst/triceps
Jag hade faktiskt mentalt ställt in mig på att köra rygg idag, men när jag väl var nere på gymet satte autopiloten igång och innan jag hann ändra vägval och vikter låg jag på bänken under skivstången! Å väl där va det ju bara att fortsätta! Jag körde alltså för bröst: Bänkpress, sned bänkpress i smith, hantelpress i supersett med hantelflyes för bröstet!

För triceps blev det: Pushdowns i supersett med omvända pushdowns i CC, pushdowns med rep i supersett med Stående tricepsextention i cable. Jag avslutade passet med 4 set för baksida axel, två i maskin och två med hantlar. Sen va det dax dusch och mat!

Inga kommentarer: