4 nov. 2008

4/11 - Morgonträning

Gahhhh.... Det här inlägget har jag faktiskt försökt skriva hela dagen, men tillslut så får jag till det (hoppas jag)!

Spinning med Ciz
Tisdag morgon, det är mörkt men inte kallt, klockan är 06:25 och utanför fönstret står en bil med en glad och pigg Ciz och väntar på mig! Det är dax för morgonträning!

30 minuter cykel kan tyckas vara lite, men det är bättre än inget och idag va det lycka för mina ben som mest kändes som gamla stubbar. I detta läge är 30 minuter av ganska lagom cykel precis vad benen behöver för att både återfå både styrka och klipp! Att sedan få starta dagen med en glad Ciz och få prata lite skit gör ju inte saken sämre! En underbar börja på dagen helt enkelt!

Livet
I övrigt har det inte blivit och kommer heller inte bli så mycket mer träning idag. Jag har suttit på möte, kommit hem, iof väldigt tidigt, men till en hög med jobb som måste göras inför i morgon. Så min kväll blir en blandning av matlagning och jobb. Men innan jag börjar med någonting av detta tänker jag dricka mitt kaffe och äta årets första Lussebulle som jag köpte på torget i Liljeholmen!

Inga kommentarer: