29 apr. 2007

Söndagsträning

Core är en riktig genomkörare för magen! Man kan till och med bjuda sig själv på lite träningsverk efteråt, vilket alltid är kul! Idag körde jag Core tilsammans med spinning! Riktigt skönt en söndag mitt på dagen och att avsluta det hela med en luch tilsammans med en vännina på TGIF:s uteservering va heller inte helt fel!

Hann faktiskt med att köra baksida ben innan passet! Har slarvat lite med styrketräningen för benen ett tag. Kan bero på att jag tycker det e rätt trist att köra ben, men för det ska man inte hoppa över det *fy på mig*

I morgon är det valborg och jag är ledig hela dagen! Ska försöka vara både nyttig och social under dagen!

2 kommentarer:

Ciz sa...

hurtigt!!!!! vad inmundigades på tgif då?

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

det inmundigades en cesar sallad... gott som i smaskens (men inte lika god som Wirströms)