24 apr. 2007

Jag och Karl Alfred!

Lätt, så lätt va det idag! Jag till och med frågade instruktörern på gymet om dom hade pratat snällt med vikterna, för dom va väldigt snälla mot mig! Så fruktansvärt kul när sånt händer!

Armarna uppåt sträck!

Körde armar idag! För biceps: hantelcurl och Hammercurl i CC, för Triceps: French press med Z-stång, omvända puchdowns samt drag över huvudet i CC med rep. Men eftersom det kändes så lätt avslutade jag med Kickbacks i CC (ståendes på alla fyra), droppset tills det verkligen sved och Skivstångscurl för biceps! Helt enkelt ett fantastiskt roligt pass där jag kunde öka på vikterna i samtliga övningar!

Dans

Ikväll funderar jag på att dansa! Ja inte på lokal då utan på SATS. Men eftersom jag har en kordination värre än en man och inte riktigt får ihop det där med att gå åt höger samtidigt som jag vevar med vänster arm, så vet jag inte riktigt om ja ids. Det får helt enkelt kvällen utvisa!

1 kommentar:

Ciz sa...

NEEEJ! Jag vill gå med på dansen då!!!!