23 apr. 2007

Ny vecka, nya tag!

Den här veckan startade helt annorulunda än den förra, den här veckan startade med morgonträning! 55 stycken galet blåa spinning minuter på SATS Hötorget! Idag va det vikarie för den ordinarie instruktören, så istället för snäll norrländska, fick vi galen Apollo. Han har som ledord uppför och tyngre! Svetten rann redan efter 15 minuter, å då är 10 av dom uppvärmning och jag kan ju säga att det inte blev bättre!

Men nu sitter man alltså här nöjd och belåten med morgonen, lagom mör i kroppen och stolt över att jag kom upp! Det skall vara en Nilla och Ciz till att klara av detta! *fnissar*

2 kommentarer:

Ciz sa...

Jag har faktiskt ONT i hela kroppen! Å frukosten var inte nog, jag skriker efter lunch! Snacka om rivstart!!!

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Ja du, det känns i rumpan kan jag meddela, en sivdande känsla av lite begynnande träningsverk! SKÖNT!
Japp rivstart va det, det kan man def. säga! Tack för att du "drar upp mig" på morrnarna tjejen!