11 apr. 2007

Nä, att det skall vara SÅ SVÅRT att ta sig upp ur sängen när man inte har bestämt med sin träningspartner att man skall ses på morgonen! När vi bestämt dagen innan är det ju inga problem, men hänger det bara på en själv så e det själva den att få upp ögonen. I morse hade klockan ringt en halvtimme innan jag överhuvudtaget reagerade.

Min tanke var igår att jag skulle slå den nyss omtalade en signal och se om vi skulle gå upp i ottan, Svensson somnade dock i soffan efter att hon pratat med A för att önska henne lycka till på det nya jobbet, och när jag återigen vaknade var klockan 02.10 och då tyckte ja faktiskt att det va lite sent.

Nå väl, jag ställde klockan och tanken va att jag skulle ta mig dit i alla fall... men så blev det alltså inte! Detta har dock lett till att jag redan nu, denna arla morgon redan är på jobbet, å det mina vänner är lika med att jag får gå hem tidigt! Skönt!

Dagens träning blir således förlagd lite senare under dagen och jag återkommer självklart med det!

Inga kommentarer: