13 apr. 2011

Frukost på Yogayama med Yourlife!

yorulife

Kom och ät frukost med YourlifeYogayama, stod det i inbjudan och visst ville jag det! Yogayamas brunch är fantastiskt god och frukosten borde inte vara sämre!

lotta yogayama Min frukostkompis Lotta!

Därtill fick vi lyssna till Yourlife:s chefredaktör, höra betraktelser från bloggaren Amanda Schulman och lyssna till detta nummers omslagsflicka Carolina Gynning.

gynning yogayama

Jag har aldrig tidigare varken bläddrat och än mindre läst tidningen Yourlife, så det skall bli ett spännande möte ikväll innan NattiNatt! Innan dess skall jag vittja den tunga “godispåsen” vi fick med oss när vi lämnade Yogayama!

godispåse
En annan tidning som kommer ut idag är Stark Magasin! Även den blaskan skall bli ytterst spännande att bläddra i!

1 kommentar:

Lotta sa...

Men Nilla! Vilken hemsk bild på mig. Jag ser tjock och elak ut! :)