24 feb. 2010

En OS-mössa, men ändå inte

Det är fortfarande löjligt lite träning i den här bloggen just nu, men jag hoppas att ni har överseende med detta! Den uteblivna träningen beror till största delen på den envisa förkylningen som vägrar släppa tag om mig. Hosta, snor och jämna plågor i huvudet förföljer mig fortfarande.

Så, vad gör man en kväll när man inte tränar? De senaste dagarna har ju tiden gått åt till att först och främst försöka ta sig hem, men väl där måste man ju  hitta på något annat. Så igår stickade jag mig en mössa (till min kompis Hannas stora förtret)!

MöösaDet är en OS mössa, men eftersom garnet i OS-mössan är slut fick jag välja en annan färgkombination.

En kväll tog det, men sen va den klar! Å inte va det svårt heller, även för en virknovis som mig!

Inga kommentarer: