15 feb. 2010

Atjooo!

Sjukstugeverksamheten fortsätter i det Svenssonska hemmet! Tyckte dock att jag mådde ganska bra mitt på dagen och tog mig upp till Liljeholmen för att fylla på förråden av Alvedon och kattmat. Det visade sig vara ett ganska korkat beslut, men nöden har som ni vet ingen lag!

överlevnadskit Alvedon, Viks, Ibumetin, nässpray och hostmedicin! 
Överlevnadskitt för den förkylde!

Statusen just nu är snuva, torrhosta (blä), ännu mer snuva och en snygg Whiskeyröst som skulle få Leonard Coen att bli grön av avund! Sen har även smaklökarna gått och gömt sig, men det är bara tur eftersom min hostmedicin inte direkt smakar hallonsaft!

Nu inväntar jag kvällens OS sändningar eftersom jag redan har sett det som visas på repriserna. Det är nackdelen med att inte kunna sova på nätterna! Men jag ska inte klaga, jag har ju i alla fall sällskap vid 4 på morgonen och det är alltid något!

Inga kommentarer: