2 feb. 2010

Efter träning…

Jag vet inte om det finns något som heter “post träningshelg”. Nått syndrom som alltid inträffar efter en helg med mer träning och mindre sömn än vanligt? Vad det än kallas och benämns är det det jag lider av just nu!

Visst kan kroppen vara slut när man rört sig mycket, det e väll helt normalt. Det är väll klart att kroppen behöver några dagar att komma tillbaka och återhämta sig! Men då borde den även vara hungrig och vilja ha näring!

rock 2 Dagens outfit, med en ruskigt snygg tröja!
Eller hur?

Men inte min kropp, trött och sliten ja visst, men det där med näring verkar inte gå in. Utan att gå in på några detaljer kan jag väll säga så mycket att magen är i ren katastrof. Äta tar emot och det smakar absolut inte gott! Det enda jag fick i mig under söndag kväll var några bitar godis, sen brakade helvetet lös!

Det är dock inte första gången jag råkat ut för detta! Ja hade samma problem efter både 24 timmars spinnignen och helgen jag var och åkte längdskidor. Jag vet att det går över så fort kroppen e återhämtad, det är ju bara så synd att den inte vill ha mat då återhämtningen går mycket fortare då!

3 kommentarer:

Lotta sa...

Men stackars liten. Hoppas att magen kommer i ordning snart så att du får behålla den viktiga näringen!!!

Susanne sa...

Hoppas du mår bättre och att du fått ordentligt med mat i magen vid det här laget =)

Själv har jag bokat in mitt första Flow-pass på Medis till nästa onsdag. Är det läskigt..?

Kram /Susanne

Unknown sa...

Nej Sussane, det är inte alls läskigt, det är underbart skönt och en bra blandning, enligt mig. Linte Yoga (4 hundar och lite krigare), lite Pilates och lite av annat! Dock tycker jag själva Flow låten inte är lika skön som den förra, där man verkligen kunde få loss alla spänningar i nacke och rygg!

Du får rapportera när du har varit där ;)

Kramar/P

PS: japp idag har jag fått behålla både en liten bit vitt bröd (ja vet inte alls bra) och keso! Och jag låter inte som en dålig moppemotor hela tiden! Så det går framåt!