1 sep. 2009

Morgonträning på första parkett!

Efter att fått lite pikar av en viss instruktör (*s*) tog jag och Ciz tjuren vid hornen i morse och satte oss längst fram vid morgonens spinningpass på Zenit! Inte bara det, vi bytte sida också! Men jag tror vi flyttar tillbaka till nästa vecka, tillbaka hem i spinningsalen!'

Morgonträning
Jag somnade strax efter nio igår! Jag va så trött så trött och trots att jag verkligen ville se Zlatans debutmatch i Barcelona, eller i alla fall början av den, ville ögonen annorlunda och jag fick underkasta mig sömnen istället!

Det positiva var att när klockan ringde i morse var jag faktiskt inte helt död och gick upp utan större besvär. Att sedan väskan var packad var nog tur, för annars vet jag inte vad jag hade stoppat i den!

Terese klass var som vanligt super, svetten sprutade och benen skrek i slutet av klassen! Detta trots att jag ligger på ett ganska lågt energiintag just nu och det börjar märkas i kroppen att jag inte har så mycket reserver att ta av. Sammanfattningsvis kan man helt klart säga att detta var en perfekt start på tisdagen helt enkelt!

3 kommentarer:

Ciz sa...

Mmmm vi måste nog flytta tillbaka igen...jag hade högtalaren rakt i ena örat och fick snedlyssna hela passet. Klart irriterande...men nu har vi i alla fall provat.

Träningsglädje sa...

jag satt på en annan sida än jag brukar för någon vecka sedan - och det kändes helt fel!!! som att ha vänster fot i höger sko. nä, det var inget för mig. :)

ps. inte heller bjuden på blogglunch! ds.

Mikkan sa...

Härligt med morgonpasset, skall försöka få till det inom en snar framtid också! :)