8 sep. 2009

Ett vuxet beslut

Jag hade bestämt och bokat med mig själv att gå på Flow i eftermiddag, men efter den lilla genomklappningen under lunchen bestämde jag mig att åka hem istället! Givetvis sitter jag nu och ångrar mitt beslut, ja menar jag hade ju fixat det! Men samtidigt hoppas jag att det var rätt! Att jag fattade ett klokt och vuxet beslut om att faktiskt lyssna på kroppen och låta den komma tillbaka! Det kommer ju en ny dag i morgon och då kan jag ju faktiskt träna dubbla pass om jag vill!

Tillägg: Nej Sara, jag tror inte att jag gick ut för hårt i början, det kändes ju så bra! Tror det ligger andra saker och spökar längst vägarna!

Mickaela: Ja visst kan man ta ut sig totalt även på det gula klasserna, som sagt det hänger på huvudet och inställningen. Men nog e det lättare att göra det om själva klassen ger en inspiration att prestera mer än vad man tror man kan! Men man kan inte få allt, alltid (fast jag tycker nog allt att man borde)!

3 kommentarer:

Ciz sa...

Cissi har ett tips angående energi in och energi ut... ;)

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Hehehe... jo du Ciz, jag tror du är på rätt spår angående energin! *s*

Mikkan sa...

Du har givetvis helt rätt. Jag var på nåt pass som skulle vara vanlig spinning i en hel timme. Hon peppade ingenting, det fick man göra själv typ, galöet dåligt man gör ifrån sig då jämfört med för andra instruktörer liksom!