6 sep. 2009

Bakis, men ändå inte!

Söndag förmiddag och jag känner mig bakis! Trött, seg, ont i huvudet, ja ni vet det traditonella bakis symtomen. Men till skillnad från en vanlig bakismorgon var jag inte ute och rullade hatt igår och det starkaste jag drack var kaffe! Ändå är kroppen bakis seg och trött!

Så min plan att gå och träna nu på förmiddagen ändrades ganska snabbt till en förmiddag i soffan framför morgon TV och den hårdaste ansträngningen har varit att lyfta kaffekoppen från bordet. Mystiskt!

Nu till något helt annat! Såg ni matchen igår? Jag säger bara Zlatan och 93:08! Huua huua! Jag hade Anna och syster hemma hos mig och jag kan väll säga att vi skrek rakt ut när Zlatan forserade in bollen i mål! Nu lever VM drömmen vidare, även fast jag tror att det bara kommer att bli just en dröm, och matchen på onsdag blir ändå interssant!

Inga kommentarer: