19 juni 2008

Midsommar å lite fotbollsdepp

Ok, Ok det gick verkligen åt pipsvängen igår för våra svenska fotbollspojkar och jag skall vara ärlig och erkänna att jag gick å la mig när ryssarna petade in 2-0! Vi förlorade kriget om bollen och jag kan väll nästan känna att det var lite underskattning som utgjorde det största nederlaget.

Men, detta är sådant som händer när det handlar om sport. Ibland vinner man och ibland förlorar man, detta säger jag trots att jag är en av de mest dåliga förlorarna som finns! Jag spelar inte änns kort eftersom jag inte vill riskera att förlora och på så sätt förstöra resten av den dagen!

Midsommar
Idag är det dock en ny dag och i morgon kommer det en till. Det är visst midsommarafton i morgon *s* och jag har fram tills idag inte haft en susning om vad jag ska göra i morgon. Inga planer och inget midsommarfirande så långt ögat når! Men idag tog jag mitt förnuft till fånga, slutade tycka synd om mig själv och ringde familjen S. Jag har en tendens att just tycka synd om mig själv dessa "familje" högtider. Jag har ju ingen egen familj och även fast jag inte tycker illa om mitt egna sällskap e det ju alltid trevligt att prata med någon annan än sig själv! Så jag bjöd helt enkelt in mig själv hem till min lilla kompis och vi sa som vi brukar när vi inget vet, jag dyker upp på eftermiddagen någon gång *s* H har dock lovat att spara lite silltårta till mig *mums* vilket inte är fy skam kan jag meddela! Godare silltårta får man leta efter!

I övrigt tänker jag ta det de lilla lugna i helgen. Har inga utsvävande planer alls. Träna lite, lata mig lite och kanske vara lite social där emellan! Men än så länge gapar kalendern och måstena tomma och jag tycker faktiskt att det är rätt behagligt.

Så till alla er därute som tittar in hos mig, ha en underbart trevlig midsommar! Njut av ledighet, sill och färskpotatis och skit i det dåliga samvetet! Må så godis på er!

3 kommentarer:

Cizzi sa...

Ha en trevlig midsommar! =)

Sofy sa...

Hi, hi, det där lät kanon i mina öron! Phu, vi ska packa in oss själva, madrass, massa alkohol och hund i bilen och åka 35 mil åt sydväst. Jag är inte direkt laddad...men nåja, kul får man väl hoppas att det blir bara man kommer fram nån gång!

Glad midsommar på dig!

Anonym sa...

Hej,

Jag tänkte tipsa dig om en helt ny träningssajt. Adressen är http://www.traningsprofilen.se och det är helt gratis att bli medlem. Skulle vara kul om du ville titta in där!

mvh Philip