18 juni 2008

Bilder från Berns

CocaCola bjöd på lunch och vi var där!


Puma och Terese

Felicitas




Jag, Caroline och Cizzi. (bilden är lånad från Puma)

Det var ett digert litet gäng som samlades på Berns terass idag! Som jag nämt innan fick jag möjlighet att både träffa gamla och nya bekanskaper här ute i bloggvärlden! Det är alltid lika kul att få ett verkligt ansikte på människorna bakom bokstäverna!
Förutom sälj snacket pratade en nutritionist (heter det så) om värdet med berikade livsmedel vilket jag kan se som lite galet. Sen pratade Jonna Berg (chefredaktör för tidningen Glamour) om det "hippa" i funktionell livsstil och tillslut va det paneldebatt med kändisbloggaren Terese (som förövrigt sa det klokaste orden enligt mig *tihi*).

Eftersom jag var tvungen att springa tillbaka till jobbet och inte han med att fika på stan med några av tjejerna, hoppas jag att ni kom fram till picknick datum ;)

1 kommentar:

Cizzi sa...

Det var kul att träffa dig igår! Hoppas vi ses snart igen =)