14 juni 2008

Fotbollsfeber

OK, nu pratar vi om en seriös uppladdning inför kvällens stora "grej of the day" här, vi pratar blått och gult, vi pratar bokade bord vid storbildsTV och vi pratar brudar som kan vråla ut sin nervositet och lycka! Ikväll skall här ses på fotboll!

Planen
Jag och två andra flickor, närmare bestämt A och C skall ses på stan. Biljetter är inköpta till en stureplanskrog (?!?), ja jag på stureplan, jag vet, men det va det enda stället som hade kvar biljetter och platser i måndags när vi började leta efter dem. Jag bär gula och blå kläder och de bekväma skorna sitter på fötterna (de högklackade finns med i väskan dock) för eventuella hopp och studs händelser! På sterion ljuder förtillfället Elias med sin fotbollslåt och ja, nu e det bara matchen jag väntar på!

Nu säger jag bara som Markoolio: In med bollen i mål!

Inga kommentarer: