17 juli 2007

Äntligen

En Gert Fylking kommentar som stämmer!

Spinning
Äntligen har jag fått köra ett ordentligt spinningpass igen efter Aj Aj i nacken! Det känns så skönt och med tanke på att jag började klättra på väggarna på jobbet, var det nog även nödvändigt. Till och med min chef sa till mig idag att det nog va läge att träna lite, eftersom jag sprang omkring lagom rastlös och bar kartoner så jag fick babianarmar i ren desperation i längtan efter det kemiska i kroppen som sker just vid träning!

Innan spinningen så hann jag köra igenom passet för axlarna, vilket sved kan jag meddela, och även sträcka ut nacken lite extra!

Gräsänkling blouse (?)
I morgon efter jobbet skall jag täffa H som är gräsänka utan både mannen och barnet. Vi hade plannerat en stund i solen, men eftersom denna lyser med sin frånvaro, så får det bli en stund av skitprat istället. Precis lika roligt men kanske inte lika varmt!

1 kommentar:

En Linda sa...

du är så duktig på å träna gumman...jag är så duktig på att lata mig *gosa med min fettomage*

/L