25 juli 2007

Kunde inte låta bli!

Nu börjar det här likna något annat än en träningsblogg, men jag kunde inte låta bli!
Vingligt framåt!
Idag har jag på mig mina nya skor och blev faktiskt väldigt nöjd med min "outfit" för dagen, så jag tänkte dela med mig av den likt värsta Sofi Farman *s* Jag kan väll säga att det går något vingligt framåt, men eftersom jag måste lära mig så vinglar jag i korridoren på jobbet och jag skall villigt erkänna att jag har med mig platta och fina extra skor i väskan *s*


Om ni tycker att jag ser butter ut beror det nog mer på koncentration än nått annat, sen e jag ju faktiskt på jobbet (om nu det skulle vara någon ursäkt)!

Kvällsaktiviteter
Idag är det plannerat ett pass med på Hötorget med Terese som instruktör eftersom jag misslyckades med att kliva upp tidigt i går morse! Ser fram emot att få svettas ordentligt och ge både rumpan och låter en omgång! Rapporterar mer under kvällen! Nu åter till korsorden (vi har mycket att stå i här idag som ni förstår).





2 kommentarer:

Terese sa...

Du ska få svettas mycket ikväll. Till riktigt bra musik om jag får säga min mening ;-)

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Va kul! Vi ses snart!