2 okt. 2009

Väldigt lite träning i den här träningsbloggen!

Det kanske är några få som undrar om jag bara läser böcker nu för tiden istället för att träna och jag förstår er fundering. Det har varit väldigt lite träning här på senare tid! Detta beror på att jag under veckan har varit drabbad av den sedvanliga höst snuvan som satt sig fast i min näsa! Jag snrövlar, hostar, nyser, haft feber och mått allmänt skit i ett par dagar och håller mig därför borta från träningen tills denna envisa lilla bacill lämnar mig ifred igen!

Nu är jag som sagt var inte sysslolös för det! Förutom att vända sidor i böcker håller jag även på att restaurera mitt vardagsrum med nya som saker! Jag har fått ny soffa som ger vid hand att jag måste skaffa nya kuddar, matta osv! I helgen blir det, förutom rolig rea shopping, även ett besök på Ikea, Rusta och lite andra roliga affärer och när allt faller på plats tänker jag delge mitt “nya” fina vardagsrum med er alla!

Träna ska jag göra igen på måndag, för då har jag bestämt att bacillen är borta och jag har hunnit läsa igenom någon av tränings böckerna som kom hem till mig igår! Det är planen!

2 kommentarer:

Åsa sa...

Mys med nytt där hemma.
Skönt att du är på bättringsvägen igen OCH Välkommen tillbaka till träningen.
KRAM

Mikkan sa...

Var ju på AW-flowen på Hötorget igår, trodde jag skulle finna dig där men icke. Krya på dig! (jag gillade f ö klassen riktigt mycket!)