25 okt. 2009

Dygnet är över

AJ vad hag är sliten! Från fötterna som bott i ett par trånga spinningskor allt för många timmar till det överansträngda högerknät som inte klarar sig utan Voltaren salva just nu. Å vi ska i sammanhanget inte änns prata om rumpan, ländryggen latsen och nacken!

Jag är trött men lycklig! Trött av för lite sömn och lycklig över att jag har klarat av detta tokiga! Bildbomb och mer utförlig rapport kommer, jag måste bara åka tåg och sova i min egen säng först! Om jag nu kommer så lång, det e lövhalka på spåren så det tar lite tid!

3 kommentarer:

Träningsglädje sa...

hoppas du kommer hem ordentligt. tack för dygnet och en enorm kämparanda vännen!

soffan sa...

Heeelt galet, sjukt bra jobbat, jag är mycket imponerad!!!

Pernilla Hult sa...

Ni är ju helt galna! :) Bra jopbbat!