18 okt. 2009

Shopping, träning och plannering

Nu har den här dagen snart gått över till kväll och snart är helgen över för den här gången!

Idag har jag alltså varit en räd på stan för att inhandla lite nödvändigheter för 24 timmars spinningen nästa helg! Ett par extra cykelbyxor var en nödvändighet precis som ett gäng ordentliga tränings strumpor!

Nu återstår bara gisslet med tröjor. Jag har dock inte pratat med min Team kamrat Sara än, men visst det vore det lite kul med lika dana tröjor. Jag (vi) får fundera vidare på detta helt enkelt!

Jag hann även med ett snabbt besök på gymet där jag värmde upp veckan med ett 30 minuter spinningpass. Övriga träningsveckan har jag tänkt att starta hårt för att mot fredagen lugna ner intensiteten och på lördag vara i toppform. Tror ni att jag lyckas?

I morgon är det måndag igen och det väntar en ganska hektisk vecka med både mycket jobb men även andra roliga saker!

Inga kommentarer: