11 maj 2009

Det är lite mycket nu!

Japp, jag kryper till korset, det har varit på tok för lite bloggande på den här sidan de senaste dagarna! Men detta beror på att det har varit alldeles för lite tränande och allt för mycket annat på gång!

Å inte heller ikväll tränar jag alltså, istället ska jag strax bege mig ner till tvättstugan för att se om jag kan få tvätta mina paltor inför torsdagen, sedan ska jag städa så att inte min kattvakt får astma av att bara gå in i min lägenhet (mycket katthår blir det) och slutligen ska jag prata med syster yster och bestämma det sista detaljerna inför helgen.

I morgon blir det en dag full av möten, försöka hitta en klipptid och sedan leta upp weekendväskan, för att på onsdag klämma in ett träningspass, jobba och packa! Tjo, det finns alltså att göra!

3 kommentarer:

Sara (Träningsglädje) sa...

vi får sakna dig en vecka till m.a.o... men du, ha så trevligt i paris!!

Lotta sa...

Aaah Paris! Lovely. Åker till Amsterdam över Flaxarhelgen, ska bli skönt med ett avbrott.

Träna hinner du med!! Gymmet finns kvar.. ;)

Miss Agda sa...

Det låter iaf som en positiv stress:) Och ni kommer säkert få det helt underbart i Paris!!