18 sep. 2007

Äntligen över!

Det suger i träningsnerven

Äntligen... som Gert brukar skrika
Äntligen är veckan/veckorna med träningsförbud över. Äntligen kan jag återgå till mitt nästan normala liv, äntligen skall det bli ordning på unga (ja lillasyster har bytt efternamn så jag är faktiskt unga) fröken Svensson igen!

Igår var jag återigen på Vårdcentralen och blev tappad på blod. Denna gång i två omgångar under en och samma dag, vilket resulterade i att jag på kvällen var i det minsta död (fråga A som kom förbi på kaffe....) med tanke på att jag både hade "pratat med Gud" och åkt karusell i huvudet! Men nu skall det vara klart i alla fall för den här omgången, samma visa blir om ett halvår!

Men idag skall jag alltså träna igen! Har inte riktigt bestämt mig för om jag skall våga gå in på Glenns pass på hötorget eller om jag skall nöja mig med en gul 45a! Den som lever får se och jag lever ju idag så jag ser fram emot det med tillförsikt och en stor det glad uppluppenhet!

Inga kommentarer: