22 sep. 2007

En god Ale!

Det tog, ja helkroppspasset alltså. Det kännerjag med hela min kropp idag! Jag tror jag har ont i varenda liten muskel som jag använde igår. Självklart, efter seom det är fröken Svensson vi pratar om, känns det mest i framsida ben, men även i axlar/nacke den här gången. Men det är en skön smärta som jag har längtat efter och som jag njuter av. Träningsverk i lmåttliga mängder får mig att må bra!

Lördag kväll
Å så va det lördag kväll igen och jag sitter och väntar in klockan för att bege mig in till stan. Jag skall möta upp A för att ta en Newcastel eller två på Dubliners. Min föredetta kollega spelar där ikväll så vi skall gå dit och se hur han låter nu för tiden. Det va ett par år sen jag såg han på scen nu så det skall bli spännande.

Annars har jag bara latat mig och haft det bra idag. En prommenad i solen och lite tvättande har det blivit, men inte mycket mer. I morgon ska jag försöka vara lite mer nyttig, i alla fall försöka!

Inga kommentarer: