20 maj 2007

Summmering av helgen

En lång helg som nu är på väg att ta slut och jag sitter här hemma i min soffa och tänker tillbaka på vad som har hänt.

Fredagssoft på en båt
På torsdagskvällen åkte jag och Anna Ålandsbåt till Åbo och tillbaka. Detta resulterade i en soft dag på båten på fredagen. Igentligen är det ju bara en lång transportsträcka från det man vaknar till dess man får gå av, men vi lyckades få tidena att gå med mat, shopping och spaning efter kråkslott på öarna vi åkte förbi!

Lördagsträning
Lördagen gick åt till sovmorgon och träning. Körde ett pass för bröstet och 55 minuter blå spinning. Tyvärr va det bara SATS vid Fridhemsplan som hade ett pass som passade en Nilla så jag begav mig dit trots att spinningsalen har mycket över att önska! Det va i alla fall väldigt skönt att få trampa av sig de sista slaggprodukterna från diverse paraplydrinkar och choklad.

Söndagsprommenad
Idag har jag prommenerat i solen med Puma från Träningsblogg. Det belv en hel del snack om både träning och mat, yoga och cirkelträning, maraton och bantningskurer. Vi gick inte bara utan passade även på att ta en fika, inte i solen, men vi satt i alla fall utomhus!

Vi bestämde även att vi skulle köra morgonspinning i morgon bitti, så nu har jag ingen undanflykt att inte stiga upp i morgon bitti!

Inga kommentarer: