7 maj 2007

Liket lever!

Trodde ni att jag hade dött? Nej då inte alls, det är bara det att undertecknad haft grava pollenproblem en vecka, snörvlat och nysit som en mindre galning samt svurit högt över allergimedicinens inverkan på mig själv! Men nu verkar det stabilicera sig och det känns som att jag är på banan igen! Och idag regnar det ju, det är lycka för pollenkänsliga näsor det!

Shopping och sömn

Igår va jag inne i stan en supersnabbis. 20 minuter från tunnelbana till tunnelbana! Det är snabbt det vill jag lova. På den tiden köpte jag mig ett par nya träningsbyxor och en bok! Köpet av boken kunde jag senare tacka min lyckliga stjärna för eftersom jag inte på några villkor kunde somna i natt. Sista gången jag tittade på klockan va hon halv fyra och då började jag få panik. Så dagens boktips är Snabba Cash av Jens Lapidus.

Således blev det ingen morgonträning idag. Lite sund måste man få vara vad gäller sömn och träning! Men gymet skall besökas, va så säkra. För en sak är just säker, efter att inte ha tränat på en vecka rycker det i träningsnerven!

Inga kommentarer: